موفقیت وشاد زیستن

موفقیت وشاد زیستن

موفقیت وشاد زیستن
موفقیت وشاد زیستن

موفقیت وشاد زیستن

موفقیت وشاد زیستن

دوست همیشگی ما


می خوام داد بزنم اما نمیدونم چطوری  کجا وبرای چی

میخوام گریه کنم اما برای چی به خاطرچی پیش کی

 

میخوام حرفای تو دلمو بگم اما برای کی کجا وچطوری

  کاشکی یه نفر حرفای منو میفهمید کاشکی یه نفر صدام میشنید ومنو درک میکرد

صدایی کسی میاد که میگه من همیشه کنارتم  من یار توام صداتو میشنوم

 

واون دوست همیشگی ما خدا بود

کسی که من فرامشش کرده بودم  کسی که همیشه به یاد من بوده من

 

از یاد برده بودمش  شاید دلیل تنها بودن ما ادما همینه که اون بالایی را فراموش کردیم    ...@




خدایا ..مهربان من
چه لحظه هایی که در زندگی تورا گم کردم اما تو همیشه کنارم بودی
چه دقیقه ها که حضورت را فراموش کردم اما تو فراموشم نکردی...
چه ساعت هایی که غرق در شادی و غرور،
تو را که پشت همه موفقیت هایم پنهان شده بودی

از یاد بردم اما تو همیشه به یادم بودی ...
پس امروز هم که روز دوشنبه است خداوندا با نام تو روزم را آغاز میکنم
درین روزبمن برکت بخش وکمکم کن تا زیباترین روز را داشته باشم .
روزی که با یاد تو باشد سراسر شادی است
سراسر عشق است ومهریانی..
امروز دو نعمت سلامتی وشادی را از من دریغ مکن .
خوب من آنچنان شاد باشم که لبخند از روی لبم دور نشود وآنچنان موفق که تا پایان روز راضی باشم...@



توکل یعنی اجازه دادن به خداوند
که خودش تصمیم بگیرد!
تو فقط بخواه و آرزو کن
اما پیشاپیش شاد باش!
و ایمان داشته باش که رویاهایت

هم چون بارانی در حال فرو ریختنند!
پیشاپیش شاد باش و شکر گذار
چرا که خداوند نه به قدر رویاها
بلکه به اندازه ایمان و اطمینان توست که می بخشد!...@

نظرات 1 + ارسال نظر
؟؟؟؟ شنبه 12 بهمن 1392 ساعت 17:55

هم وطن دادبزن فریادبزن.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.