موفقیت وشاد زیستن

موفقیت وشاد زیستن

موفقیت وشاد زیستن
موفقیت وشاد زیستن

موفقیت وشاد زیستن

موفقیت وشاد زیستن

من خدایی دارم


  من خدایی دارم

که دراین نزدیکی ست

نه دران بالاها مهربان ،خوب،قشنگ

چهره اش نورانیست

گاهگاهی سخنی می گوید

بادل کوجک من

ساده تر ازسخن ساده من

او مرامی فهمد

اومرا می خواند

او مرامی خواهد

اوهمه دردمرامی داند

یاداو ذکر من است

درغم ودرشادی

چون به غم می نگرم

ان زمان رقص کنان می خندم

که خدایارمن است

که خدادرهمه جا یاد من است

او خداییست که همواره مرامی خواهد

او مرا می خواند

او همه دردمرا می داند...@ 


ﺩیب دیب ﭼﯿﻪ

یه ﺭﻭﺯ ﯾﮑﯽ ﻣﯿﺮﻩ ﺗﻮ ﺩﺍﺭﻭﺧﻮﻧﻪ ﻣﯿﮕﻪ :

ﺩﻻﻡ ﺁﻗﺎ ﻣﺘﺼﺪﯼ ﺩﺍﺭﻭﺧﻮﻧﻪ ﻣﯿﮕﻪ : ﺳﻼﻡ ﺑﻔﺮﻣﺎﯾﯿﺪ !

ﯾﺎﺭﻭ ﻣﯿﮕﻪ : ﺩیب دیب ﺩﺍﺭﯼ؟ ﻣﺘﺼﺪﯼ ﻣﯿﮕﻪ : ﺩیب دیب ﭼﯿﻪ؟

ﯾﺎﺭﻭ ﻣﯿﮕﻪ : ﺩیب دیب , دیب ﺩﺍﻥ ﺩﯾﻠﺖ ! ﺩﻭﻥ ﺩﻭﻧﯿﻪ ! ﺩﻭلش ﻧﻮﺍﺭ ﺁﺑﯿﻪ !

ﻣﺘﺼﺪﯼ ﻣﯿﮕﻪ : ﻣﻦ ﮐﻪ ﻣﺘﻮﺟﻪ ﻧﺸﺪﻡ ﭼﯽ ﻣﯿﮕﯽ !

ﺻﺒﺮﮐﻦ ﺑﻪ ﺭﯾﯿﺴﻢ ﺑﮕﻢ ﺑﯿﺎﺩ .ﺭﯾﯿﺲ ﻣﯿﺎﺩ !

ﯾﺎﺭﻭ ﻣﯿﮕﻪ : ﺩﻻﻡ ! ﺭﯾﯿﺲ ﻣﯿﮕﻪ : ﺳﻼﻡ ﺑﻔﺮﻣﺎﯾﯿﺪ ﺟﺎﻧﻢ؟ ﯾﺎﺭﻭ ﻣﯿﮕﻪ : ﺩیب دیب ﺩﺍﺭﯼ؟

ﺭﯾﯿﺲ ﻣﯿﮕﻪ : ﺩیب دیبﭼﯿﻪ؟ ﯾﺎﺭﻭ ﻣﯿﮕﻪ : دیب , دیب ﺩﺍﻥ ﺩﯾﻠﺖ ! ﺩﻭﻥ ﺩﻭﻧﯿﻪ ! ﺩﻭلش ﻧﻮﺍﺭ ﺁﺑﯿﻪ  ﺭﯾﯿﺲ ﻣﯿﮕﻪ : ﻭﺍﻻ ﻣﻨﻢ ﮐﻪ ﻣﺘﻮﺟﻪ ﻧﻤﯿﺸﻢ ﭼﯽ ﻣﯿﮕﯽ

ﺍﻣﺎ ﯾﻪﮐﺎﺭﮐﻨﺎﻣﻮﻥ ﻫﺴﺖ ﺍﻭﻧﻢ ﻣﺜﻪ ﺧﻮﺩﺕ ﺯﺑﻮﻧﺶ ﻣﯿﮕﯿﺮﻩ ﺑﺶ ﻣﯿﮕﻢ ﺑﯿﺎﺩﮐﻤﮑﺖ ﮐﻨﻪ !

ﺁﻗﺎ ﺭﯾﯿﺲ ﺑﻪ ﮐﺎﺭﮐﻨﺸﻮﻥ ﻣﯿﮕﻪ ﺑﯿﺎﺩ !

ﯾﺎﺭﻭ ﻣﯿﮕﻪ : ﺩﻻﻡ ! ﮐﺎﺭﮐﻦ ﻣﯿﮕﻪ : ﺩﻻﻡ ! ﯾﺎﺭﻭ ﻣﯿﮕﻪ : ﺩیب دیب ﺩﺍﺭﯼ؟

ﮐﺎﺭﮐﻦ ﻣﯿﮕﻪ : ﺩیب دیب ﭼﯿﻪ؟ ﯾﺎﺭﻭ ﻣﯿﮕﻪ : دیب , دیب ﺩﺍﻥ ﺩﯾﻠﺖ ! ﺩﻭﻥ ﺩﻭﻧﯿﻪ ! ﺩﻭلش ﻧﻮﺍﺭ ﺁﺑﯿﻪ ﮐﺎﺭﮐﻦ ﻣﯿﮕﻪ : ﺁﻟﻪ ﺁﻟﻪ ﻣﻨﺪﻭﻟﺖ ﺩیب دیب ﺑﻮﺩ ! ﺍﻻﻥ ﻣﯿﺎﻟﻢ ﺑﻼﺩ !

ﮐﺎﺭﮐﻨﻪ ﻣﯿﺮﻩ ﻣﯿﺒﯿﻨﻪ ﺗﻮ ﺩﺍﺭﻭﺧﻮﻧﻪ ﻧﺪﺍﺭﻥ ﻣﯿﺮﻩ ﺗﻮ ﺍﻧﺒﺎﺭ ﻣﯿﺒﯿﻨﻪ ﯾﮑﯽﻣﻮﻧﺪﻩ

ﺑﺮﺍﺵ ﻣﯿﺬﺍﺭﻩ ﺗﻮﯼ ﭘﻼﺳﺘﯿﮏ ﻣﺸﮑﯽ ﻭ ﺑﺶ ﻣﯿﺪﻩ ﻭ ﭘﻮﻟﺸﻮﺣﺴﺎﺏ ﻣﯿﮑﻨﻪ !

ﺭﯾﯿﺲ ﮐﻪ ﺧﯿﻠﯽ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺪﻭﻥِ ﮐﻪ ﺩیب دیب ﭼﯿﻪ ﺑﻪ ﮐﺎﺭﮐﻨﺶ ﻣﯿﮕﻪ :

ﺩیب دیب ﺩﯾﮕﻪ ﭼﯿﻪ؟ ﮐﺎﺭﮐﻨﻪ ﻣﯿﮕﻪ : دیب , دیب ﺩﺍﻥ ﺩﯾﻠﺖ ! ﺩﻭﻥ ﺩﻭﻧﯿﻪ ! ﺩﻭلش ﻧﻮﺍﺭ ﺁﺑﯿﻪ ! ﺭﯾﯿﺲ ﻣﯿﮕﻪ : ﺍﺍﺍﺍﺍﻩ , ﺑﺮﻭ ﯾﻪ ﺩﻭﻧﺸﻮ ﺑﺮﺩﺍﺭ ﺑﯿﺎﺭ ﺑﺮﺍﻡ ! ﮐﺎﺭﮐﻨﻪ ﻣﯿﮕﻪ : ﺍِ ﺍِ ﺍِ ﺗﻤﻮﻡ ﺗﻮﺩ ! . . . . . . ﺣﺎﻻ ﺷﻤﺎ ﻫﻢ ﺗﻮﯼ ﮐﻔﯿﻦ ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﺩیب دیب ﭼﯿﻪ ! بابا دیب , دیب ﺩﺍﻥ ﺩﯾﻠﺖ ! ﺩﻭﻥ ﺩﻭﻧﯿﻪ ! ﺩﻭلش ﻧﻮﺍﺭ ﺁﺑﯿﻪ !